معرفی شرکت ایده پویان، وارد کننده عایق صوتی فوق پیشرفته

شركت ايده پويان درسال١٣٨٥ با ورود تخصصي به صنعت عايق هاي صوتي مدرن فعاليت خود را آغاز کرد اين شركت با واردات چندين برند معروف و برتر اروپا از جمله ISOVER فرانسه و URSA آلمان ورود قدرتمند خود را به اين حوزه اعلام نمود. خدمات شرکت ایده پویان در زمینه فروش و اجرای بهترین و پیشرفته ترین عایق های صوتی  همچنین اجرای سقف و دیوار کاذب می باشد که از نمونه خدمات می توانیم به عایق صوتی دیوار مشترک، عایق صوتی سقف، عایق صوتی کف “دیوار کاذب، سقف کاذب و غیره به صورت روکار و توکار اشاره کرد.

ايده پويان با ارایه عایق های صوتی فوق پیشرفته با تکنولوژی نانو الیاف بي اقرار و با اختلاف يكي از برترين و بي رقيب ترين شركت هاي فعال در صنعت عایق های صوتی ميباشد و اكثر شركت هاي فعال در اين حوزه به علت قديمي یودن و بي كيفيت بودن محصولات توليد ايران توان رقابت با محصولات اروپايي را ندارند و ما همچنان با افتخار آماده همكاري با اين شركت ها براي ارتقائ محصولاتشان در كنارشان هستيم. از محصولات این شرکت می توان به عایق صوتی دیوار مشترک، عایق صوتی سقف، عایق صوتی کف، سقف کاذب کناف،دیوار کاذب کناف، سقف کاذب pvc اشاره کرد.

شركت ايده پويان بي اقرار و با اختلاف يكي از برترين و بي رقيب ترين شركت هاي فعال در اين صنعت ميباشد و اكثر شركت هاي فعال در اين حوزه به علت قديمی بودن و بي كيفيت بودن محصولات توليد ايران توان رقابت با محصولات اروپايي را ندارند و ما همچنان با افتخار آماده همكاری با اين شركت ها براي ارتقای محصولاتشان در كنارشان هستيم.

هدف از ايجاد اين مجموعه پر كردن جاي خالي محصولات اورجينال و با كيفيت اروپايی مطابق خواسته های والا و سليقه هوشمند ايرانی است.

چندين سال مطالعه و تحقيق كارشناسی قبل از شروع به كار شركت راجع به نقاط ضعف اكثر آپارتمان هاي داخل كشور و يك تيم متخصص و تحصيل كرده اين صنعت به انظمام سالها تجربه پروژه های متعدد سراسر كشور در كنار شما وجود دارد كه به آن ميباليم و اميدواريم روز به روز با احترام به خواسته ها و مشكلات شما مشتريان عزيز پا به پاي هم رشد را تجربه كنيم